They are ill discoverers that think there is no land, when they can see nothing but the sea.
- Sir Francis Bacon.

Wednesday, June 11, 2008

Let the good times roll...

Μετά απο σύντομη επιδρομή σε κάρτες μνήμης και scanners... Κλικ για να τις δειτε στο κανονικό μέγεθος και...Enjoy!


pwn!


Οι γαμπροί της Ευτυχίας (Διονύση έφυγες πριν σε παντρέψουμε...) - Χίος, Αύγουστος 2007


Κρατάω στα χέρια μου ένα μέρος της φυσικής ιστορίας της Χίου...(παρακαλώ προσέξτε το Tremere βαμπιρο-T-shirt) pwn!

Και η φυσική ιστορία της Χίου, μαγειρεμένη και σερβιρισμένη πλέον... δεν μπορώ να πώ ότι έμεινα νηστικός απο τις τύψεις επειδή το έβρασαν ζωντανό... pwn!


Και οι γιατροί μπορούν να περάσουν καλά, αρκεί να οργανώνω εγώ τη βραδιά και να αφορά εμένα... :P - στο βάαααθος της πρώτης φωτό θα πρέπει να είναι η Αντωνία. Ο Άγγελος φαίνεται ελάχιστα πίσω απο το κεφάλι του απειλητικού Κακάβα και οι υπόλοιποι γνωστοί. (Απο τη γιορτή για τη γιορτή μου, Απρίλιος 2004 - Λεβή, αν ζείς, να μου επιστρέψεις τις υπόλοιπες φωτό)

Απίσχνανσις... επειδή στο Κολωνάκι δεν αδυνατίζουν απλώς... FAIL!



Γιατί όλη η Γ' Π. στο μπουφέ και κανείς στην πίτα; pwn!


Λέτε η ευρύτερη περιοχή να είναι αδιέξοδο για τους straight; Την έβαψα... FAIL!

Τί κανει ένας γιατρός στο αμφιθέατρο Δεριγνύ της ΑΣΟΕΕ; pwn!

Η Πατησίων όπως θα έπρεπε να είναι... FAIL!


"Το Bluetooth ειναι αποτυχία σύνδεση....". Ποιός είμαι εγώ να διαφωνήσω...; FAIL!

Απο μια βραδιά στο Escoba lounge... Ο κύριος με το λευκό κρασάκι του και η "δεσποινίς" με την Duvel της... Μα ποιός φοράει τα παντελόνια; Υποψιάζομαι strap-on... :> FAIL!

Όντως, μερικές φορές δεν πάει άλλο.Κι εγώ μαζί σου φίλε... "Αν είσαι σπίτι/ τότε ετοιμάσου για Βομβάη!" pwn!



.

3 comments:

Anonymous said...

XAXAXAXAXAAXXA FAIL

Anonymous said...

Η Γ'Π στον μπουφέ γιατί έχει φάει την πίτα (στην οποία κέρδισα το μισό φλουρί, παρακαλώ να μην το ξεχνάμε αυτό.)
Τα σχόλια στις περισσότερες φωτό είναι roflmao...

Dennis said...

Πολύ καλό το compilation George!!α)Ωραια η επίδειξη ισχυος στο Δημήτρη. Τον ειχαμε, he got served! (αν και κοιμώμενος...).β) Το υποψιάστηκα ότι κάτι ετοιμάζατε στη Χίο και για αυτό έφυγα νύχτα!γ) Έτσι που είναι η οικονομία στη χώρα μας, χρειάζεται γιατρό στην ΑΣΟΕΕ και μάλιστα ορθοπαιδικό για να τη βάλει σε γύψο... δ)Tελικά οι τεχνολογικές εφευρέσεις αποκτούν αυτογνωσία για τις δυνατότητες τους (Bluetooth). The rise of the machines. ε) Υπάρχει τρόπος να γίνει έτσι η Πατησίων για πάντα και τον ξέρεις καλύτερα από εμένα... στ) Φύγαμε για Ινδία!